Foto auteur

Foto auteur
Foto Maarten Marchau, provinciebestuur Oost-Vlaanderen

zondag 4 november 2018

Risk (139)

Wat voorafging: op Pasen heeft Robert Impens het ruime sop gekozen. Weg van het reclamebureau Risk, dat zijn roem in feite aan hem te danken had. Een nieuwe toekomst tegemoet! Maar niet alleen, zo blijkt, want uit de kajuit daagt Karin op.

Karin streelde Robert over zijn wang. ‘Zo zacht, hoe doe jij dat toch? Mijn vriend had in de namiddag reeds een stoppelbaard.’
‘Ik scheer mij uiterst zorgvuldig en nauwgezet.’ Soms zelfs tot bloedens toe. ‘Zeer nauwgezet,’ herhaalde hij voor alle duidelijkheid.
‘Dat geloof ik best.’ Haar ogen straalden, het behoorde tot de charme van Karin dat haar ogen telkens weer haar hele gemoedsgesteltenis verrieden.

Ze legde haar arm over zijn schouder en drukte zich helemaal tegen hem aan. Sinds ze voor het eerst met elkaar hadden geslapen, was ze ongelooflijk flirterig. Flirteriger dan Yvonne ooit was geweest. 

Misschien zelfs te flirterig om te blijven duren, maar anderzijds waren ze tot elkaar veroordeeld nu ze samen op de vlucht waren.
Hij kuste haar en ze lachte.

Benieuwd naar het vervolg? Afspraak op zondag!



Voor meer info over mijn roman 'De tovenaar van half negen': volg de link!
https://www.de-beiaard.be/2018/10/25/brakelaar-stefaan-desmet-schreef-roman-de-tovenaar-van-half-negen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten